sábado, 4 de mayo de 2019

Fai o queres que che fagan

¿Cómo debemos comportarnos en medio dun mundo conflictivo que plantexa a violencia como a única soluciçon aos problemas? Non recordo quen escribiu que "a violencia soamente enxendra violencia". asi pois, que pensa Deus? Encontramos boas directrices ao respecto no relato bíblico sobre os fillos de Xacob: Simeón e Leví. A sua inrmá Dina buscou a compañía da xente inmoral de Siquem, o que levou a que un siquemita a violara. En represalia, Simeón e Leví mataron sen compasión a todolos homes da ciudade. Posteriormente e baixo inspiración divina, Xacob maldixo a cólera incontrolada dos seus fillos cas seguientes palabras: “Simeón e Leví son irmas. Instrumentos de violencia son os seus armas de degüello. No seu grupo íntimo non entres, oh alma mía. Ca sua congregación no vaias a unirte” (Génesis 49:5, 6).
 
En armonía con este consejo, os cristians evitan relacionarse con quen fomenta ou practica a brutalidade. Pero e se é por unha boa causa? É evidente que DeUs odia a quen a fomenta, pois a Biblia menciona: “Xehová mesmo examina ao xusto así como ao inicuo, e a sua alma certamente odia a calquera que ama a violencia” (Salmo 11:5). Aos cristianos se lles exhorta a evitar calquiera forma de cólera incontrolada, incluido o abuso verbal (Gálatas 5:19-21; Efesios 4:31).
Entón, ¿Desaparecerá alguna vez la violencia?
 
Habacuc, un profeta da antigüedade, preguntóu a Xehová Deus: “¿ata cándo clamaréi a ti por socorro contra a violencia?” (Habacuc 1:2). Quizáis nós nos haxamos preguntado o mesmo. Deus respondeu a Habacuc e lle aseguróu que eliminaría ao “inicuo” (Habacuc 3:13).  Cando chegue ese momento, en vez de estar chea de violencia, “a terra se cheará de coñecer a gloria de Xehová como as aguas mesmas cobren o mar” (Habacuc 2:14).

No hay comentarios:

Publicar un comentario

Nota: solo los miembros de este blog pueden publicar comentarios.